Ahmet K.
12 Nis 2026
“ASELS yorumu martta tam zamanında geldi, 142'den girdim dipten. genelde uzun yazıları okuyamıyorum, burda kısa ve net olması iyi.”
Telegram kanalı topluluğundan analiz, disiplin ve eğitim üzerine geri bildirimler.
Ahmet K.
12 Nis 2026
“ASELS yorumu martta tam zamanında geldi, 142'den girdim dipten. genelde uzun yazıları okuyamıyorum, burda kısa ve net olması iyi.”
Zeynep Y.
28 Mar 2026
“İki yıldır borsadayım, eskiden bir hisseye tutulup taşırdım. Stop-loss disiplini burada o kadar tekrar ediliyor ki istemeden alışıyorsun. Son üç ayda hesabım eridi diye yas tutmadığım nadir dönem 😅”
Mert D.
05 Nis 2026
“borsaya kasımda girdim, ilk başta sözlüğe baka baka okuyordum. eğitim notları yardımcı oluyor ama bazı terimler için yine google atıyorum. video olsa süper olurdu”
Selin A.
20 Şub 2026
“ISCTR ve AKBNK yorumları benim için tutuyor. GARAN'da geçen ay tahmin tutmadı, o da olur. Genel isabet oranı yüksek.”
Burak E.
22 Nis 2026
“üç farklı kanal denedim, hepsi kesin uçacak modunda. burda eğer şu olursa diye konuşuluyor, ben de bu yüzden kaldım”
Cansu T.
15 Mar 2026
“Stop loss konusunda fazla ısrarcı diye düşünürdüm başta, hatta sinir oluyordum aynı şeyi söyledikçe. 2024 sonbaharındaki düşüşte stop'lar olmasaydı şimdi yorum yazacak param kalmazdı muhtemelen.”
Ercan T.
05 Mar 2026
“Kademeli kâr alma fikrini buradan aldım. Eskiden tek seferde satıp pişman olurdum. Şimdi %5'te yarı, %10'da çeyrek satıyorum. Hiç tepeyi yakalamıyorum ama hiç sıfırdan da çıkmıyorum.”
Pınar G.
30 Nis 2026
“geçen yıl PETKM'de stop koymadım, hocam dedikçe inadına. %18 düşünce sattım, kendime kızdım. artık her alımda stop yazıyorum, o disiplini buradan aldım.”
Hakan Ö.
08 Şub 2026
“Sinyaller geliyor ama Telegram bildirimleri bende bazen gecikiyor, sebebini çözemedim. Olsaydı 5 yıldız verirdim. Yine de işime yarıyor.”
Berna K.
10 Nis 2026
“ALTNY paylaşımından sonra 4 lot aldım, %12'de çıktım. Küçük yatırımcıyım, büyük rakamlar yok bende ama %12 net kâr azımsanmaz. Teşekkürler.”
Onur S.
22 Oca 2026
“üç yıldır takipçiyim. eskiden her tweet her youtube videosu açıktı, panik gibiydi. şimdi sabah kahveyle günlük yorum geliyor, ona göre plan, gün bitiyor. abartmadan söylüyorum hayat normalleşti”
Ezgi M.
20 Mar 2026
“Eğitim notları başlangıç için fena değil. Bazen hafta boyu yeni içerik gelmiyor, sonra üst üste dört yorum geliyor; düzenli olsa daha iyi olur. Yine de okuduklarım işime yaradı.”
Deneyimini Telegram kanalında bizimle paylaş; topluluk büyüdükçe arşiv genişliyor.
Telegram'da Paylaş